Ontslag en Reorganisatie (in Corona-tijd)
Brouwers Academy wil graag kennis en ervaring rondom “arbeidsrecht en Corona, specifiek ontslag om bedrijfseconomische redenen” met u delen. Wij zullen ons in deze...
Vind u het als ondernemer lastig om uw productiviteit te meten nu uw medewerkers thuis werken? Mist u een stukje leidinggeven en wilt u weten welke tools handig zijn om toch contact te houden met uw medewerkers? Dan is deze cursus personeelsbeleid tijdens Corona echt wat voor u!
Brouwers Academy wil graag kennis en ervaring rondom HR-thema’s gecombineerd met de actualiteiten met u delen. In de cursus zullen we het hebben over het thuiswerken van u en uw medewerkers, de ergonomische werkplek en wat uw plichten als werkgever zijn vanuit Arbo technische wetgeving. Daarnaast zal er worden besproken wat u kunt doen aan het versterken van het teamgevoel en om toch even samen contact momenten in te lassen. Indien dit teamgevoel weer aan wordt gewakkerd zal de productiviteit ook stijgen.
Wellicht zijn er medewerkers die dit jaar niet naar het buitenland op vakantie zullen gaan of zullen ze wellicht dit najaar nog op pad gaan naar het buitenland. Wat zijn dan de risico’s en gevaren die op de loer liggen zoals quarantaine of een code oranje in een land waar uw medewerkers vertoefd. Het is belangrijk dat de vakantiedagen goed worden afgestemd en hoe pakt u dit aan. En tot slot hoe gaat u verder als Covid-19 afneemt? Laat u medewerkers thuis werken voor aan aantal dagen? Is uw kantoor juist ingericht met in acht name de 1,5 meter?
Bovenstaande en nog veel meer praktische zaken zullen tijdens een 2 uur durende sessie worden besproken. Uiteraard is er ook tijd om uw persoonlijke situaties binnen de onderneming te bespreken. Onze docenten vanuit Brouwers Academy lopen verschillende scenario’s en mogelijkheden met u door, hoe om te gaan met praktijksituaties zodat u makkelijker op dergelijke situaties kunt inspelen.
Voor wie?
Ondernemers, specifiek HR-professionals en salarisadministrateurs, die op de hoogte willen worden gesteld omtrent personeelsbeleid en de veranderingen die zich nu voordoen. Tevens is de bijeenkomst geschikt voor HRM-medewerkers, (arbeidsrecht)adviseurs, P&O-medewerkers en eenieder die een kennis delende sessie wenst bij te wonen.
Meer informatie
Locatie: online
Datum: 19-5-2021
Tijd: 11.00-13.00
Kosten:
€295,- per deelnemer Exclusief BTW
€245,- voor Brouwers/ EKW klanten Exclusief BTW
Indien u klant bent van Brouwers Accountants en Adviseurs/EKW kunt u zich aanmelden voor deze kennissessie. De kosten bedragen dan € 245, – exclusief btw per persoon.
Ook niet-klanten van Brouwers/EKW kunnen zich aanmelden voor deze kennissessie. De kosten bedragen dan € 295, – exclusief btw per persoon.
Vooralsnog geven wij onze sessies digitaal via Teams of Zoom, we nemen de richtlijnen van het RIVM in acht. Gezien de situatie waarin wij ons allen nu begeven is het ook mogelijk om de bijeenkomst te laten plaatsvinden op de locatie te Apeldoorn of in overleg bij u op locatie. De grote ruimte zorgt voor voldoende afstand. Indien er veel aanmeldingen zijn, waardoor we niet meer kunnen voldoen aan de richtlijnen van het RIVM, zullen wij tevens een cursus organiseren op onze vestiging in Zwolle of de cursus online geven.
Uiteraard kunnen wij de training op maat maken naar de behoefte van uw onderneming. De kosten voor deze training hangen af van uw behoefte en vraag, eveneens als dat datum en tijd. Vraag nu uw offerte aan via k.ter.veer@brouwers.nl
Via onderstaand formulier kunt u zich direct inschrijven voor een van onze beschikbare cursussen.
Brouwers Academy wil graag kennis en ervaring rondom “arbeidsrecht en Corona, specifiek ontslag om bedrijfseconomische redenen” met u delen. Wij zullen ons in deze...
Prinsjesdag/Najaarsactualiteiten 2021 Brouwers Academy wil graag kennis en ervaring rondom HR-thema’s gecombineerd met de actualiteiten met je delen. Dit doen wij door deze (interne)...
Tijdens deze sessie gericht op de werkkostenregeling zullen wij u meenemen in het doel van de WKR en de toepassing binnen uw onderneming. Doormiddel...